RED SCARF








I am wearing: Forever21 parka / Zara scarf / Mango shirt / Zara bag / Zara ripped jeans/ Sacha boots

Mijn laatste dagen vakantie zijn nu officieel ingegaan, vanaf maandag starten de lessen weer en kan je mij ofwel in de Blandijn ofwel in 1 of andere koffiebar vinden. Dit semester moet ik namelijk mijn bachelor paper schrijven en daar horen liters thee (af en toe afgewisseld met een sweet latte) vanzelfsprekend bij. Verder kijk ik er ook terug naar uit om mijn fitness routine te hernemen, 2 maand onder een deken mijn cursussen blokken heeft mijn conditie duidelijk weinig goeds gedaan (lees: ik ben na 10 minuten lopen alweer volledig uitgeput). Het kan misschien vreemd klinken maar ik word echt vrolijk van de idee dat mijn dagen binnenkort weer helemaal gevuld zullen zijn!
Wat mijn outfits van de laatste weken betreft ben ik nog niet volledig uit relax modus. Mijn go to outfits van het moment bestaan nog steeds uit loszittende shirts en gemakkelijke broeken. Gewoon omdat het nu nog kan. En ook een beetje omdat die verschrikkelijke koude buiten gewoon vraagt om comfy kleding. Happy Friday y'all!
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
My last few days off have officially started, from Monday onwards Uni starts again and I will be found either in the Blandijn either in some kind of coffee bar. These will be my second home since I have to write my bachelor paper this semester and this obviously involves litres of tea (varied with a sweet late every now and then). Furthermore I am really looking forward to resume my fitness routine, 2 months of studying under a blanket clearly did no good to my condition (read: after 10 minutes of running I'm completely exhausted again). This may sound weird but I'm very happy my days will soon be completely filled!
As regards to my outfits from the last weeks, I'm still quite in relax mode My go to outfits at this very moment consist of loose shirts and easy pant. Just because it is now still appropriate. And also because this terrrible cold outside just asks for comfy clothing. Happy Friday y'all!

Love, A.