BAGS&CHOCOLATE x POLETTE




Hallo iedereen! Vandaag presenteer ik jullie mijn aller aller eerste filmpje. Spannend! Gisteren arriveerde eindelijk mijn bestelling bij Polette. Zoals jullie wel weten ben ik een echte brillenfreak. Door de jaren heen heb ik een enorme collectie aan monturen verzameld (al dan niet op sterkte) en ik kan er maar geen genoeg van krijgen... Vandaar dat ik enorm blij was toen ik een mailtje kreeg van Polette! Ik koos in hun online optiek 2 monturen uit waarvan ik de glazen helemaal naar mijn zin kon customizen en het resultaat kan je in het filmpje onderaan zien!

Over Polette
Polette is een Franse online optiek met een enorme keuze aan monturen. Het idee achter Polette is in feite heel erg simpel, op een gemakkelijke en goedkope manier de bril vinden die bij je past. Hun grote aanbod aan brillen is niet alleen heel erg gevarieerd (van klassieke modellen tot dino monturen), maar is ook nog eens heel erg lief voor de portemonnee. Hun slagzin is dan ook niet voor niets "If you find cheaper, the boss takes off his pants."

Pluspunten
- keuze uit een uitgebreid en gevarieerd aanbod
- je kan alles zelf customizen (de sterkte van de glazen, de kleur, het lens type ...)
- je bril wordt met de grootste zorg helemaal handgemaakt
- je kan de bril virtueel passen (door een foto te uploaden)
- de monturen zijn stuk voor stuk pareltjes die helemaal niet duur zijn

Minpunten
Het enige minpuntje vond ik persoonlijk het lange wachten. Ik bestelde mijn brillen op 7 januari en ze arriveerden 23 januari, ik heb dus de volle 2 weken moeten wachten om my precious te kunnen dragen. Dat is natuurlijk het gevolg van de persoonlijke en professionele aanpak bij Polette (alles wordt zorgvuldig ineen gezet en gecontroleerd in hun labo's), en kan dus gemakkelijk met de mantel der liefde bedekt worden!

Ik ben heel erg tevreden over de brillen, wat denken jullie ervan? :)

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Hi everyone! Today I'd like to present to you my very first video ever. Exciting! Yesterday my Polette delivery finally arrived. As you all know, I'm a huge glasses freak. Throughout the years I've collected a immense collection of glasses (whether with or without correction) but I just can't get enough... That's why I was so happy when I received an email from Polette. I picked out 2 frames in their online optics and completely customized them. You can find the result in the video above!

About Polette
Polette is a French online optics with a huge variety of frames. The idea behind Polette is in fact very simple, finding glasses that fit you perfectly in an easy and cheap way.  Their big offer in glasses is not only very varied (from classic models tot dino frames) but also very sweet for your purse. That's why their catchphrase is rightly so "If you find cheaper, the boss takes off his pants."

Advantages
- selection of a broad and varied offer
- you can customize everything yourself (the lens correction, the color, the lens type ...)
- your glasses are completely handmade
- you can try on your glasses virtually (if you upload a picture)
- the frames are all pretty gorgeous and not expensive at all

Disadvantages
One thing I didn't particularly like was the fairly long wait for my glasses. I ordered them the 7th of January and received them the 23rd. I thus had to wait 2 full weeks before I could wear my precious. That of course is the consequence of the personal and professional approach in the Polette HQ (everything is constructed and tested carefully in their labs), and can thus easily be drawn a veil over.

I am really pleased with my glasses, what do you think? :)

Love, A.