WHAT'S IN MY BAG (SCHOOL EDITION)


Hi guys! Het schooljaar is officieel opnieuw gestart. Hoewel het nog twee weken duurt vooraleer ik weer lessen moet bijwonen, wil ik jullie toch al even laten zien wat er op een doordeweekse schooldag allemaal in mijn handtas zit. Technisch gezien is het lijstje niet compleet, want ik sleur ook nog een hele hoop medicamenten (mijn motto is: je kan nooit genoeg voorbereid zijn) en vaak ook nog net iets meer make-up met mij mee. Alleszins, een korte omschrijving van mijn essentials.

agenda x notebook 
Mijn agenda van Moleskine doet dienst als planner én als notebook. Cruciaal voor een chaoot zoals ik en ideaal om ideeën en plannetjes in neer te schrijven. Alle Moleskine notebooks en planners vind je hier.


iphone
Ik wil 24/24, 7/7 bereikbaar zijn. En ik kan niet zonder instagram. Gewoon niet.

potlood en pen
Mijn absoluut favoriete (bal)pennenmerk is Parker. Op mijn 11e kreeg ik mijn allereerste exemplaar - een Parker vulpen met mijn naam in gegraveerd - en ik koester haar nog tot op vandaag.
Via Wander & Co shop vond ik de coolste potloden ooit. De felgroene exemplaren met The Big Bang Theory uitspraken zoals "BAZINGA" en "You're in my spot" zijn veruit mijn favorieten. Potloden met andere uitspraken vind je in de webshop van Wander & Co.

breakfast on the go
Aangezien ik geen kotstudent ben, ben ik heel vaak onderweg. Tijd voor een uitgebreid ontbijt neem ik veel te weinig, en op sommige dagen heb ik gewoon helemaal geen tijd. Albert Heijn saves the day. Again. Deze havermoutpap is klaar in geen tijd én mega handig om mee te nemen. Oh, en 't is ook lekker.
autosleutel
Me and my car. Ik noem hem ook wel eens "mijn kleine monster" omwille van zijn heerlijk appelblauwzeegroene-ik-weet-nog-niet-goed-welk-kleur-ik-wil-zijn kleur. Maar we zijn onafscheidelijk. Mijn rijbewijs is ongetwijfeld mijn beste achievement ooit. Lang leve mobiliteit!

portefeuille
Dit is eigenlijk een heel goedkoop exemplaar van Pieces, maar wel mijn favoriet op dit moment. Ik wissel af met mijn felgroen exemplaar van Michael Kors en muisgrijze portefeuille van Jeager.

kleingeld
Parking, water, een zakje mini breaks, een koffie ... Elke dag heb ik kleingeld nodig. En elke dag vergeet ik weer een aantal extra stukken in mijn portefeuille te steken (sorry Laurien, Charlotte en Amber). Desondanks toch zeer essentieel tijdens het studentenleven.

zonnebril
Ik wissel bijna dagelijks van zonnebril. Mijn Rayban aviator en mijn Polette sunnies zijn mijn favorieten, maar de laatste dagen verkies ik deze zonnebril van Pieces. 

lippenstift/lipbalm
Telkens weer een strijd tussen mijn chubbystick van Clinique en mijn all time favorite lipproduct de Babylips van Maybelline. 

deo
Onontbeerlijk in élke handtas: een deo. De geurtjes van Dove staan bij mij op nummer één.

kam en speld
Mijn haar heeft de vervelende gewoonte om snel te gaan knopen. Zeker als ik een truitje met kraag of sjaal draag moet ik heel regelmatig mijn haar kammen. 

kauwgom
Als er iets is waar ik slechtgezind van word, is het wel een vieze adem. Vooral na koffie heb ik er last van, vandaar de standaard kauwgom in mijn tas. 

parfum
Aan de vele krasjes op het zilveren plaatje van mijn parfum kan je zien dat ik hem echt overal mee naartoe sleur. Flowerbomb van Victor & Rolf (<3!) is mijn signature scent

mascara en foundation
Mijn twee makeup essentials. De mascara is de Better than Sex mascara van Too Faced - de beste ooit! De foundation is van Chanel en koop ik telkens opnieuw omdat'ie zo goed is.

water/koffie beker
In deze beker van Contigo kan ik mijn water gemakkelijk afsluiten en meenemen. De beker is ook voor oploskoffie of thee ideaal. 

de handtas: Hattie Duffle bag van Paul's Boutique
Niet te groot, niet te klein, net gepast voor mijn schoolspullen. Qua kleur past ze bij heel veel outfits, ideaal dus!

Love, A.