SWEATSHIRT







I am wearing: Mango sweater, Bershka skirt, &Other Stories shoes and a vintage bag.

De zomer is officieel afgelopen. In met de panties en lange broeken en weg blote schouders en benen. Enfin, voor mij nog niet helemaal, ik ga volgende week nog eventjes van de zon genieten in Kos. Een beetje dubbel met die vluchtelingencrisis, dat wel - maar ik probeer dat even van me af te zetten. Alleszins, ik heb mijn voorraad herfstschoenen en truien alvast ingeslaan en presenteer ze u met trots.

Op het #AFF2015 (Antwerp Fashion Festival) stond &Other Stories even op zijn kop toen alle schoenen plots aan de helft van de prijs werden verkocht. De buit? Dit prachtig paar (dat op één of andere reden absoluut niet mooi uitkomt op de foto - ik ben geen pro in belichting I guess) en een paar monochrome loafers (danku maal duizend liefste Sté). Ik ben een gelukkig meisje. Mijn portemonnee is dat iets minder. Gelukkig heb ik de voorbije maanden enorm hard gewerkt en genoeg centjes verdiend voor een kleine mode-uitspatting hier en daar. Bon, ik ga nog een rondje lopen nu, kwestie van die #bikinibody nog even summerproof te houden en nog in mijn bikini's te passen (gisteren cheesecake en vandaag hamburger - way to go).
Tot snel!

Love, A.