WHAT I WOULD HAVE WORN TO PKP






Musthaves For Real fringed jacket, Urban Outfitters top, Bershka shorts, Montattoo tat


Hi guys! Op deze druilerige maandag wil ik jullie graag even laten zien wat ik zou gedragen hebben mocht ik dit weekend mee gefeest hebben op Pukkelpop. Voor alle duidelijkheid: ik was er niet, ik ben helemaal niet het type om op een weide in grote massa te staan springen en dansen. Laat staan op een camping slapen (echt waar, pure horror voor mij). Festivaloutfits daarentegen spreken mij wel bijzonder aan. Ruwe jeans, fringes en een streepje bloot, pretty much my thing. Bovenstaande outfit vind ik dan ook zelf heerlijk, al zou ik nooit zo over straat lopen (de regel is: ofwel een extreem cropped top ofwel een extreem korte short - en aangezien het hier beiden extreem kort is, is het - met uitzondering van broeierige festivals - dan ook een no go). Mijn zus ging wel combi naar PKP en liet mij af en toe meegenieten van een streepje muziek - meekwelen op Christine and the Queens: check. 

Voor de rest niet zoveel nieuws uit de B&C headquarters. Still working, still writing. Hoewel, ik had een aantal dates en feestjes - maar dat volgen jullie wel via instagram, right? 

Tot snel!
Love, A.