ALPRO MILD MORNNGS



Zij die mij een beetje kennen weten dat ik een zwak heb voor all things Alpro. Ik deel die voorliefde voor plantaardige voeding dan ook heel erg graag met anderen (wat vaak resulteert in enthousiaste oversharing van mijn #healtybreakfast op instagram, twitter en ja zelfs facebook). Een tijdje geleden had ik dan ook de kans om 3 van mijn vriendinnen eens te trakteren op een very healthy all things Alpro ontbijtje. En dat te midden van een bos. EPIC.

Als een ware #alpronista nam ik mijn besties mee naar Jeux d'Hiver (Terkamerenbos) in Brussel voor de Alpro Mild Mornings. Op het menu? Plantaardige variaties op yoghurt, heerlijke drinks en desserts maar ook fruit, granola chocomelk en koffie. Een kort filmpje ter illustratie (je kan het bekijken in HD). 
P.S.: don't mind de slechte kwaliteit van sommige fragmentjes, ik kan geen afstand doen van mijn IPhone 4 ;)



Zoals ik hierboven al kort vermeldde plaats ik zo nu en dan al eens een foto van mijn ontbijt op sociale media, iets dat ik eigenlijk heb geleerd van de groten der food sharing op instagram (klik @lynn_geneat_food, @nutsaboutfruit en @thehealthiertash voor dagelijkse food inspo). Hieronder mijn favorieten uit het Alpro plantaardige variatie op yoghurt arrangement.

 Alpro Natuur met blauwe bessen en havermout. 

 Alpro Vanille met aardbeien, blauwe druiven en home made granola.

 Alpro Mild&Creamy Natuur met banaan en cake (bday restje) en chia zaad.

 Alpro Mild&Creamy Blauwe Bessen (ultieme favoriet!!!) met appel, druiven en home made granola. 

Alpro Natuur met perzik uit de blender, home made granola en hazelnoot.

Zoals je kan zien zijn er dus echt wel heel veel mogelijkheden voor een gezond, luchtig maar vooral lekker ontbijt. Ook de drinks (Almond Dark Choco!), de desserts (Choco of Vanille - mijn guilty pleasure tijdens de les) en de Cremoso (Appelstrudel is the yum!) zijn een grote aanrader. Kopen die handel!

Love, A.

P.S.: De inhoud in dit artikel is strikt mijn eigen mening. Bij het overlezen vond ik mezelf nogal héél erg positief en misschien zelfs iets te "koop dit, het is lekker" reclame-achtig, maar dat komt omdat ik écht wel grote fan ben en achter het merk sta.