PICTURE DIARY



17/03
#spring. O zo blij dat ik eindelijk mijn zonnebril boven kon halen. Na de les nog even in Gent blijven om te genieten van het eerste lenteweer (en MC Flurry). Van de outfit in bovenstaande foto is ook een outfitpost, maar bij het bekijken van de foto's achteraf voelde ik mij toch niet brave enough om mijn billen in die zwarte stretch faux leather leggings online te gooien. U zult het voorlopig dus met deze foto moeten doen liefste lezer, deze kan er nog net mee door. (Forever 21 leggings, H&M top en tas, Zara slip-ons, Pull and Bear cardigan)



 17/03
#wanted. Even snel binnen gesprongen bij Essentiel om mijn ongezouten mening te geven over een stuk waar bestie Charlotte al zo lang over twijfelt. En verliefd geworden op de DisneyxEssentiel collectie. Ik wil alles *zucht*.



17/03
#thedressquest. Hoewel dit de enige &Other Stories foto in deze week diary is, zijn we er wel 3 dagen op rij een geweest - en telkens weer met hetzelfde doel: een kleedje voor bal popo (en Charlotte had een outfit nodig voor een trouwfeest). Na heel erg lang twijfelen over dit pareltje besloot ik uiteindelijk dat het toch nét iets te lang was en misschien iets te veel 'zak' voor een galabal (maar ik ben er zeker van dat het in de sale mine wordt).



18/03
#iciparisxl. Via een uitnodiging belandde Charlotte op de makeup stoel in Ici Paris XL Gent Zuid. Wat hebben we geleerd? Blush aan de wenkbrauwen kan ook + eyelining for beginners = met oogschaduw. 


18/03
#latte. Na de makeup sessie nog snel een koffietje/chocomelkske om op te warmen. Ik moet nog zoveel koffiebars in Gent ontdekken. Trouwens, dit weekend (27, 28, 29 maart) vindt er het Newplacestobe Festival plaats, een stadsparcours dat je alle hipste koffiebars, lekkerste resto's en coolste shops in Gent laat zien. - waarom je zou gaan? REWIND STORE teams up met Simon Says, Eat Love Pizza met Essentiel en many more. Ja? Ja! Gaan!


18/03
#K3stopt. Een zwarte dag voor elke K3 fan. Omdat ik als 90s kid echt wel uit de K3 generatie kom én ik hier nog een kleine zus en nichtje heb lopen die nog helemaal in de Oya Lélé fase zitten valt hun einde mij ook echt zwaar. Vroeger was Kathleen mijn favorietje (beiden blond you know), maar met ouder worden werd Karen mijn nummer een. Wat een topwijf. Ik ben dus wel echt blij dat zij nog steeds te zien zal zijn op VIJF. 'Perfect' is echt een fantastisch concept, #addicted


 19/03
#deballenvanwim. EINDELIJK ging ik bij Balls and Glory Gent eten, het lief en ik keken daar echt al heel erg lang naar uit. Keuze van de avond? Mosterd witlof of Bearnaise - en ik lust geen van beide. Uiteindelijk gegaan voor Mosterd witlof en toch écht the YUM. Snelle service en supermega lekker. 


20/03
#littleblackdress. Dit is het dus geworden! Een simpel zwart kleedje van Zara met fancy open rug. Voor de gelegenheid mijn beste kapsel skills boven gehaald en mijn haar 'opgestoken'. Wat denken jullie, geslaagd?

20/03
#balpopo. Voor zij die het zich afvragen: bal popo staat voor bal polytechniek, de studierichting (Burgerlijk Ingenieur maar dan in de Koninklijke Militaire School) die het lief volgt. Dit jaar werd alles georganiseerd door 166 pol (de 166 promotie - jaargang), de promotie van het lief, vandaar dat het een echte hoogdag was. Na 2 uur rijden (bedankt file en omleidingen) kwamen we eindelijk aan het Koloniënpaleis in Brussel aan. Het eten was lekker, de muziek goed en het gezelschap nog beter. Enkel jammer dat mijn ogen na een uur of 2 ongelooflijk begonnen te prikken en ik mijn lenzen moest inruilen voor mijn bril. Iemand tips voor oogmakeup én lenzen? #HELP


Love,
A.