HILFIGER DENIM GHENT









Compact Disk Dummies, trouwen?




Maya en ik exploring all things pretty + can you spot Ish Ait Hamou

Sinds vorige week is my town Gent weer een winkel rijker. In de Walpoortstraat (het verlengde van de Sint-Pietersieuwstraat) werd de opening van Tommy Hilfiger Denim feestelijk gevierd - denk heerlijke hapjes (Cesar salad yes please!), drankjes en een funky optreden van de electro-rock band Compact Disk Dummies. Net zoals de Hilfiger collecties staat ook het interieur van de winkel helemaal in teken van American antique, rock-'n-roll en vintage.

In de nieuwe denim store vind je zowel een mannen als vrouwen collectie met on top of that ook nog eens een accessoire- en schoenenlijn. Vooral de peep-toe ankle booties veroverden mijn hart #canipleasehavethemplease? Naast de iets klassiekere stukken in de collectie, zijn er ook iets stukken met een iets rauwer, meer edgy, urban kantje zoals de army bloezen en dip dye shorts.

Wat mij persoonlijk het meest aansprak in de nieuwe shop is de denim zelf. Skinny of boyfriend, black jeans of white wash, alles is er te vinden, voor mannen én vrouwen. Ik weet waar ik binnenkort samen met mijn vriend ga shoppen! See you there?

Hilfiger Denim Ghent
Walpoortstraat 3


xo.