BIO-OIL

Het is helemaal hot in Hollywood, Kim Kardashian zweert erbij en ook model Jourdan Dunn gebruikt het maar al te graag, ik presenteer jullie: Bio-Oil. Het 'wondermiddel' Bio-Oil is een olie op basis van natuurlijke kruiden oliën die op een niet vette manier de huid helpt herstellen, ik testte het voor u uit.

Hoewel boven genoemde celebs de olie voornamelijk gebruikten tijdens hun zwangerschap om striemen op de buik te voorkomen, zou Bio-Oil ook een goed effect hebben op littekens en striae (whut? - striemen na het uitzetten van de huid), en laat dat nu net iets zijn waar ik vrij veel last van heb.

Laten we heel eerlijk zijn, om echt effect te hebben moet je discipline hebben. Volgens het flesje: 2 maal daags met cirkelbewegingen inmasseren op de probleemzone en dit gedurende 3 maanden. Hoewel ik ondertussen de 3 maand nog niet gehaald heb, kan ik toch al lichtjes resultaat zien, de striemen op mijn bovenbenen zijn intussen van structuur veranderd en zijn als het ware 'versmolten' met mijn huid, ze liggen niet langer óp mijn huid. Wat het kleur betreft valt het op dat de striemen lichter zijn geworden en meer naar mijn gewone huidskleur neigen, net zoals verwacht dus. Het insmeren zelf is heel erg fijn, de olie is niet zo vettig en trekt snel in. Je zou het kunnen zien als een ochtend- en avondritueel, een perfecte manier om ontspannen de dag te beginnen en af te sluiten!


Conlusie? Verwacht geen wonderen. Je striemen zullen niet volledig verdwijnen, maar ze zullen wel minder zichtbaar worden. Geduld is een schone deugd!

Bio-Oil, € 20 voor 125 ml, bij de drogist of apotheek.

xo.

(will translate it in English later ;) )