VINTAGE DESIGN MARKT









Een tijdje terug ging ik voor de tweede keer een kijkje nemen op de Design Markt in het ICC in Gent. Naast de leuke vintage interieurspullen (waarvan de houten stoelen en schaaltjes nog steeds mijn favorieten zijn), is er ook altijd een stapel mode boeken, schattige kaartjes en een klein - maar waardevol - aanbod aan designer fashion. Net zoals de vorige keer stond ook deze editie Michèle en haar team paraat met een aantal van haar vintage designer bags en de verhalen achter deze beauties. Het waren vooral de kleine Prada en de rode Moschino die zowel bij mij als bij mijn zus in de smaak vielen. Jammer genoeg heb ik de komende maanden nog wat kosten en kon ik de Moschino niet meenemen #sadpanda. Maar als ik terug wat meer kan sparen ga ik nog eens een kijkje nemen op de website van Michèle, en ik raad jullie allemaal aan om hetzelfde te doen ;)

xo.