DESIGNMARKT 2013

U heeft nog een verslag van mij te goed. Ik ben er laat mee, zeer laat. Maar beter laat dan nooit. Vorige maand vond in het ICC in Gent de Vintage Designmarkt plaats. Een hele hoop kunstliefhebbers, vintageliefhebbers en mensen die gewoon een speciale touch wilden geven aan hun interieur kwamen er hun ogen de kost geven. Van tafels tot krukjes tot tv's tot schoenen, je kon het zo gek niet bedenken of er was een vintage exemplaar te vinden. Mijn vriend en ik gingen ook een kijkje nemen en lieten ons volledig inspireren door de artyfartyness in de ICC. Mijn favoriete stuks waren de houten keukenattributen en stoelen én de mooiste (en zachtste) zetel die ik tot nu toe al tegenkwam. Precies een schaapje! Een vintage Delvaux en een paar laqué Chanel talons bevredigden ook mijn behoefte aan vintage fashion en alsof dat niet genoeg was, was er ook een pop-up store van Cos. Maar foto's zeggen in dit geval veel meer dan woorden.












Wat zegt u? U wil ook een portie design in huis halen? Dat kan, want 29 en 30 maart 2014 gaat er opnieuw een Designmarkt door in het ICC in Gent en dit keer zal die helemaal in het teken staan van French design, mais oui!


xo