STEVE MADDEN (BIRTHDAY GIVEAWAY II)







De winnaressen van de eerste giveaway zijn intussen bekend, hoog tijd dus om de tweede giveaway te openen! Dat ik stiekem een beetje verslaafd ben aan schoenen weten jullie intussen al wel. Het leek mij dan ook een goed idee om een van mijn lezeressen blij te maken met een paar schoenen van Steve Madden, what do ya think?!

Wie kan er meedoen?
Lezeressen uit Nederland en België.

Wat kan je winnen?
Met de feestdagen in het vooruitzicht is het hoog tijd om een nieuw paar high heels aan te schaffen. Een klassiek zwart paar past bij elke stijl en elke gelegenheid en is daarom een echte musthave! Speciaal voor jullie geef ik daarom éen paar zwarte high heels van Steve Madden weg!

Wat moet je doen om te winnen?
Ik werk opnieuw met de Rafflecopterbox onderaan de post die willekeurig een winnaar voor mij kiest. Om te kunnen winnen moet je alle vier de stapjes in de box volgen (als je geen twitter hebt, vermeld dat dan eventjes in je comment). VERGEET NIET JE SCHOENMAAT IN EEN REACTIE TE VERMELDEN.

Wanneer is de giveaway afgelopen? 
De giveaway start vandaag (6 december 2013) om 12h en eindigt op 13 december 2013 om 12h. Veel succes!