MISCHIEVOUS





I am wearing: Zoë Karssen Mischief sweater en NIKKIE jeans via SKM, Stan Smith sneakers.

De voorbije weken waren zonder twijfel de drukste van mijn leven. Ik zit sinds kort op kantoor bij Belmodo, waar ik de komende drie maand stage doe, en ik werk me na de kantooruren te pletter aan mijn masterproef en nieuwe blog - nieuwe blog?! ja nieuwe blog, stay tuned. Het ontbrak me dan ook echt aan tijd om eens een outfit op foto vast te leggen. Gelukkig kreeg ik hulp uit onverwachte hoek.

Je kent SKM vast en zeker wel. De modewinkel in Aartselaar voorziet al sinds jaar en dag jong en oud van de mooiste merkkledij. Sinds kort breidden ze hun collectie uit met een aantal toffe jonge merken zoals Scotch&Soda, NIKKIE, Pepe Jeans en Zoë Karssen. Om hun 'verjonging' extra kracht bij te zetten, nodigden ze een aantal bloggers, waaronder yours truly, uit om de nieuwe merken te komen ontdekken. Er werd ons tijdens een late night shopping sessie gevraagd om onze favoriete stuks uit te kiezen. Die items zullen gedurende de hele maand maart voorzien worden van een label met ons hoofd erop - crazy, right?

Mijn twee favoriete items resulteerden in een casual off duty look, ideaal voor een shopping trip of koffiedate in mijn favoriete stad. De Mischief sweater van Zoë Karssen stond al een tijdje bovenaan mijn wishlist en was dus een evidente keuze. De jeans van NIKKIE bleek de perfecte aanvulling. Wat vinden jullie van mijn keuze?