THE BODY SHOP FROSTED PLUM COLLECTION


Halleluja, binnen welgeteld 3 dagen is het officieel december. En je weet wat dat wil zeggen, liefste lezer, jawel, aftellen naar kerstmis geblazen! Mijn kot heb ik stiekem al voorzien van de nodige kerstige decoratie en glitter, en nu is het tijd voor een badkamer Christmas update - insert The Body Shop Frosted Plum collection. 



Koninklijk paars. Koninklijk. Paars. En glitters. Wat een prachtige verpakking is dit alweer? Het liefst van al stal ik al deze parels uit op mijn (nu al overvolle) badkamerkast, klaar om me er op kerstavond helemaal mee te laten gaan, maar omdat ik jullie een kleine review verschuldigd ben, experimenteerde ik zonet ook al even (never not at your service :) )

The Body Shop belooft "een mix van rijpe pruimen, magnolia [é]n pioenen". Well hello, dit moét heerlijk zijn. De producten ruiken allemaal zacht, fruitig en bloemig - een suikerzoete traktatie voor de huid aldus. Mijn favorieten zijn de bath fizzers en de shimmer mist, al ben ik ook hyperfan van de geurkaars. 

De body butter is zoals alle andere varianten van The Body Shop opnieuw zacht romig en trekt - met enige massageskills - verbazingwekkend snel in. Perfect als beschermlaagje tijdens de koude wintermaanden.
De shimmer lotion is de bling bling variant; ruikt net hetzelfde maar tovert je in 1 2 3 om in een glitterbal - nét iets teveel shimmer voor mij, al kan het ook een kwestie van doseren zijn. Het pompje  is echt heel handig!
De shimmer mist daarentegen is meer my cup of tea. Geen echte glitters, maar een subtiele glans op de huid - met alweer dat heerlijk fruity geurtje. Trek je die glans graag door naar de lipkes, dan is de lipbalm ideaal. Doet wat een goede lipbalm moet doen, niet meer, niet minder. 
De bath fizzers doen me denken aan de bath bombs van Lush, al geven deze geen kleur of glitters af (oéf want ik haaaaat het om het bad achteraf een half uur schoon te moeten schrobben!) Aangezien ik tijdens de week op kot vertoef is het nemen van een bad een exclusief weekend verwennerijtje geworden. Het weekend op vrijdag al bruisend ingaan doe ik voortaan dus met The Body Shop.






Elk product van deze collectie is het waard om op uw verlanglijstje te staan, lieve lezer, al wil ik de shimmer mist en de bath fizzers nog eens extra aanraden. Oh, en heb ik al vermeld dat deze productjes ook in (een kleinere) cadeauverpakking te koop zijn? Ideaal voor onder de boom! 

Lipbalm €5,00
Bath Fizzers €15,00
Shimmer Lotion €10,00
Shimmer Mist €12,00
Body Butter €16,00
Verkrijgbaar bij The Body Shop.