HEY MICKEY





*this post is only relevant in Dutch, I'm sorry!
Eyo liefste lezers, long time no see! Mijn herexamens zitten er ondertussen bijna op, en ook mijn vakantiejob voor dit jaar is op zijn einde gelopen. Vooruitzichten? MIJN REIS NAAR MARRAKESH. Muntthee, souks en tropische temperaturen, sounds like paradise! Het wordt alleszins een reis van vele eerste keren, mijn allereerste keer reizen buiten Europa (problemen met mijn internationaal paspoort check), mijn allereerste keer in een all in hotel, mijn aller eerste keer vliegen (say whut?) Ja, inderdaad, mijn allereerste keer vliegen. Ik krijg al kleine paniekaanvallen als ik eraan denk. Ik probeer er nu nog niet al te veel over te piekeren, maar het komt steeds dichterbij. Naar het schijnt is het opstijgen het ergst, brrrr. Hebben jullie toevallig nog tips voor een klein bang vogeltje met vliegangst? 

Alleszins, vandaag had ik eindelijk de tijd om nog eens foto's te maken, tussen al het studeren door. Volgende week lanceert Mooch by Appel's een Disney collectie met in de hoofdrollen Mickey en Minnie en naar aanleiding daarvan kreeg ik vorige week deze schattige Mickey cropped top in de brievenbus! De collectie bestaat uit 3 cropped tops, een tshirt, 2 sweatshirts en een legging en is vanaf maandag verkrijgbaar bij Appel's. Ik moet toegeven dat ik geen al te grote fan ben van Appel's, maar deze samenwerking vind ik wel heel erg tof. Éen ding is zeker, you're never too old for Disney

xo

I am wearingMooch by appel's x Disney topBershka shorts, unknown bag, Converse kicks.