EYES LIPS FACE (BIRTHDAY GIVEAWAY I)




Joepie! Omdat mijn blog deze week 1 jaar wordt heb ik voor jullie 2 giveaways in petto!  Zoals jullie al konden lezen op de blog (hier, hier, hier en hier), ben ik een grote fan van e.l.f. makeup. De productjes zijn niet alleen erg lief voor je portemonnee, ze zijn ook van een goede kwaliteit. Net daarom wil ik jullie ook de kans geven om de producten van e.l.f. te testen! 2 happy lezeressen zullen binnen een weekje een vervroegd kerstkadotje ontvangen! Doe mee en wie weet ben jij het wel!


Wie kan er meedoen?

Lezeressen uit Nederland en België.

Wat kan je winnen?
Een makeup pakketje van eyes lips face dat ik zorgvuldig heb uitgekozen en dat je helemaal in de kerstsfeer brengt! (glitter and glamour!) In het pakketje zit een lipstick, een blush, een pigment oogschaduw en een bijpassende nagellak!

Wat moet je doen om te winnen?
Ik werk voor deze giveaway met Rafflecopter, een programma dat het voor mij gemakkelijker maakt om willekeurig twee winnaars te kiezen. Om mee te kunnen doen aan de giveaway volg je gewoon de stappen in de Rafflecopterbox onderaan de post. Er zijn 3 verplichte stapjes (die staan in het vet aangegeven): de B&C pagina liken op facebook, de e.l.f. pagina liken op facebook en even antwoorden op de vraag in de Rafflecopterbox in een reactie onder deze post. De andere opties zijn niet verplicht maar zorgen voor een extra kans op winnen. 

Wanneer is de giveaway afgelopen? 
De giveaway start vandaag (28 november 2013) om 12h en eindigt op 5 december 2013 om 12h. Veel succes!