BEST BASICS





New Look jacket / H&M dress / Sac D'Anvers bag / Converse sneakers via Spartoo

Éen ding dat ik specifiek leuk vind aan studeren? Dat het comfortabel kan. Tijdens de (her)examenperiode leef ik gewoon op basic kledingstukken. Soms durf ik wel eens in pyjama broek blijven zitten, maar als dan plots de deurbel gaat, en jij de enige persoon in huis bent is het vrij confronterend om met een net-uit-bed look de post aan te nemen (is jammer genoeg al heel erg vaak voorgekomen). Daarom: jeeeeej voor basic tshirts, kleedjes en ja, zelfs de trainingsbroek (alles is beter dan die roze pyjamabroek met witte bollen). En als je dan snel tussen het studeren door even met je ouders mee een snack wil gaan eten, spring je gewoon in je All Stars en je jeans vest en off you go. 
Wel, dat is alleszins wat ik gisteren deed. Wat zijn jouw favo basic items?

One specific thing I like about studying? That I can do it comfortably. During the (re-)examination period I actually live on basic clothes. Sometimes I stay in pyjamas when studying, but if then suddenly the doorbell rings, and you're the only one around, it is really confronting to receive your post in the just-out-of-bed look (unfortunately happened to me a loooot of times). That's why: jeeeeeeej for basic tshirts, dresses and yes, even the jogging suit (everything is better than that pink dotted pyjama pants). And if you want to get a snack together with your parents during all that studying, you just jump into your All Stars and your jeans jacket and off you go. 
Well, that's what I did yesterday. What are your favorite basic items?

xo

PS: ik heb nog nieuws to share; Zalando organiseert binnenkort voor de eerste keer Blogger Awards! Voorlopig is de nominatieronde nog volop bezig én jullie kunnen mijn blog ook voor de awards nomineren. Heb je zoiets van 'ja, eigenlijk vind ik B&C wel leuk', klik dan hier en laat het aan Zalando weten. Ohja, een aantal lucky voters onder jullie maken daardoor ook kans op een cadeaubon van Zalando ter waarde van €100. Win-win situation over here! Alvast thanks voor de support :)