BELMODO x LABELLOV


Hi sweets!

Herinneren jullie je nog de exclusieve Chanel wedstrijd georganiseerd door Belmodo en LabelLOV?
Fashion lovers vanuit heel België werden uitgenodigd om een fashionable foto en motivatie door te sturen om zo de Belmodoharten te veroveren en een plaats te verdienen in de wedstrijd met als prijs een geweldige vintage Chanel handtas. Een week of twee na mijn motivatiemailtje krijg ik een verlossend antwoord in mijn mailbox: ik was bij de 8 geselecteerde ladies! Stemmen verzamelen was de boodschap! 9 dagen heb ik me helemaal uitgesloofd om de meeste votes te verzamelen; mijn vrienden overstelpt met berichtjes, pagina's volgespamt, zelfs onbekende mensen aangesproken! Bloed, zweet en tranen heeft het me gekost, maar ik heb hem, my own Chanel beauty! Maar liefst 1263 mensen hebben hun vote voor mij uitgebracht en mij zo naar de overwinning geholpen! Bij deze dus: hartelijk bedankt aan iedereen die voor mij gestemd heeft! 

De Belmodo angels hebben ook een artikel geschreven over mijn korte maar spannende Chanel avontuur; check het hier
(PS: de walletjes komen van het overdreven weinig slapen van de laatste dagen, my bad!)


Remember the exclusive Chanel contest launched by Belmodo and LabelLOV
Fashion lovers from all over Beglium were invited to send in a fashionable picture and a motivation to steal the Belmodo hearts and earn their place in the contest with a gorgeous Chanel bag as price. About two weeks after my motivation mail I got some good news in my mailbox: I was one of the 8 selected ladies! Voting it was! 9 days I worked myself to the bone to collect votes; overwhelming my friends with messages, spamming pages and even approaching strangers! It costed me blood, sweat and tears, but I got it, my own Chanel beauty!  Not less than 1263 people voted for me and brought me to victory! So: thanks to all of you out there who voted for me!

The Belmodo angels also wrote an article about my short but exciting Chanel adventure, check it out here.
(PS: don't mind the pouches, due to a lack of sleep, my bad!)










Once again a special thanks to everyone who voted and to the lovely Belmodo team!

xoxo