BLOOMON GIVEAWAY


Eind september: de laatste zonnestralen, de eerste warme choco's, maar vooral de start van het nieuwe academiejaar. Dit jaar ga ik voor het eerst semi op kot. Dat betekent basically dat ik een aantal dagen per week bij mijn vriend op kot blijf wonen. En studentenkoten, hoe klein of groot ook, vragen om gezelligheid en sfeer. Girlsnights, een romantische date of een groepswerk met medestudenten, een kot heeft die knusse huiselijke sfeer nodig. Leuke kussens, kaarsjes, gezellige lichtjes en ... That's right, bloemen!


Tot mijn grote vreugde, beste lezer, kan ik je vertellen dat ik de handen in mekaar sloeg met Bloomon om je te helpen bij het opfleuren van je kot (of slaapkamer/studeerkamer thuis). Om te vieren dat Bloomon vanaf vandaag officieel haar heerlijke kwaliteitsvolle boeketten levert in België (Brussel, Mechelen, Antwerpen en Gent) mag ik maar liefst 3 van mijn lieve lezers blij maken met een bloemengiftbox ter waarde van €40,95!

Meer info en foto's? Mijn eigen ervaring met Bloomon schreef ik een tijdje geleden hier neer.

Hoe je zo'n kleurrijk pinterest-proof boeket in een mooie vaas winnen? Heel simpel! Volg @ameliederycke en @bloomon.be op instagram en laat op mijn instagrampost over Bloomon een reactie na waarin je ons vertelt wat jouw favoriete bloem is en waarom. Op 27 september zullen de mensen van Bloomon de 3 leukste reacties uitkiezen. Later die dag zal ik  ik op instagram de drie winnaars die elk een giftbox met bloemen én vaas zullen ontvangen, bekend maken. Good luck peeps! <3

(Let wel op: Bloomon levert enkel in de steden Antwerpen, Gent, Brussel en Mechelen, zorg er dus voor dat je de bloemen ergens in die steden kan laten leveren!)