PRIMARK GHENT HAUL


Vandaag kan ik jullie eindelijk laten zien wat ik deze week allemaal heb gekocht tijdens de sneak preview van Primark Gent. Ik wilde ook graag iets zeggen over de kritiek waaronder Primark de laatste dagen werd bedolven, maar besefte dat ik niet de persoon ben die alle vragen en kritiek kàn en moét counteren. Weet dat ik er wel mee bezig ben en er mij ook suf over pieker.

Een aantal snelle opmerkingen bij de video:
1. Volgens mij heb ik de instellingen van mijn camera een beetje veranderd waardoor mijn filmpjes niet meer 'full screen' afspelen. Oeps, foutje, zal niet meer gebeuren.
2. Chronologie klopt voor geen meter. Ik maakte het filmpje op dezelfde dag van de opening, maar ging van de idee uit dat het er de dag erna op de blog zou komen (wat dus niet het geval was), vandaar de 'gisteren' en de 'vanmorgen'.
3. Mijn vriend vond het niet oké dat ik "die pipo van Breaking Bad" zei, bij deze gaat het dus over Walter, hoofdpersonage van de serie. Ten tweede kan hij ook niet uitkijken naar een volgend seizoen aangezien (spoileralert) Walter stierf op het einde van het laatste seizoen.
4. "Zoals jullie kunnen zien is het dus een 'lang kleed'" - ik kon niet op het woord 'maxidress' komen.
5. Hoe spreek je in godsnaam 'sage' uit?
6. Disney 'toetsen' - for real? Disney items ofzo.





Love, A.