MY WEEK(S) + GIVEAWAY



Zoals beloofd, een kijkje in mijn leven van de voorbije weken. What have I been up to? Een update met random snapshots van happy moments, outfits en - vooral - lekker eten. (v.l.n.r.)

One big happy family. Op reis gaan met mijn gezin is <3! / Mama's kookkunsten op reis zijn nóg beter dan thuis. Na de reis was ik zo'n 2,5 kg bij, says it all. / Ik <3 van palmbomen en aanverwanten / mijn favo short en crop top/bh uit Urban Outfitters. 

Advocado en het zwembad = perfecte combo. / Mooiste foto's ooit nemen in Vaison. / Pinterest-proof ijssalon. / Kleine Elo's guilty pleasure: beauty avond met de zussen.

(bij deze vier foto's klopt de chronologie langs geen kanten) Granola eten in een kerk. Serieus, in een kerk. #churchghent / Mooiste kaftan ooit geshopt bij Monki. / Echt favo outfit op reis. / Terug naar België met de Thalys = koffie + instagram checken tijdens het wachten. 

Gekke bekken trekken met mijn schatje. / Mijn tante en nonkel brachten Zuid-Frankrijk mee naar huis. Kaas for life, echt waar. / Mijn bazin heeft de mooiste living. En dat HAY tafeltje <3. / Ant-Man kijken. Danku Disney!


Eindelijk een slaatje eten bij Romain Roquette. / Baby is back. / Vooruitterras op een zomerse dag. / Lekkerste vegetarische wok ooit. YUM.

Ik had ook nog een giveaway beloof dus tadaaaa, hier is hij dan! Een speciale reden heb ik niet, het was gewoon alweer veel te lang geleden! Wat kan je winnen? Een 'happy box'. Een doos vol met dingen waar ik zelf verzot op ben. Omdat ik het graag een verrassing hou (en omdat ik de doos nog een klein beetje verder wil aanvullen heb ik de foto geblurred. Sorry not sorry! Wat ik wel kan verklappen is dat de inhoud meer dan 100 euro waard is (en er merken zoals The Body Shop, Disney en Garcia Jeans - en nog veel meer- zullen inzitten). Wil je winnen? Volg dan de stapjes in de Rafflecopter box onderaan deze post. De wedstrijd loopt een week en dan trekt de computer automatisch een winnaar, joepie! Veel succes!





(deelnemers mogen zowel uit België als uit Nederland komen)


Love, A.