BYE BYE SUNNY WEATHER







Urban Outfitters top, Bershka shorts, H&M flats, America Today bag, Polette sunnies
Aan alle mooie liedjes komt een eind, liefste lezer. Zo ook aan mijn reis in het magnifieke Zuid-Frankrijk. Op dit moment ben ik volop bezig met inpakken om over een paar uur met de Thalys terug te keren naar het regenachtige België. Na twee weken volle zon kijk ik echt gigantisch op tegen het trieste klimaat dat thuis op mij wacht. Fingers crossed dat het zomerse weer er in ons land alsnog doorkomt!

Een losse, high waist short en crop top is op dit moment echt mijn go to outfit op warme dagen. De top accentueert mijn smalle bovenlichaam en de short verdoezelt mijn brede heupen - perfect combo dus. Bon, ik ga snel nog even genieten van de laatste Franse zonnestralen. See you in Belgium!

Love, A.