SUPERDRY, ANOTHER PERSPECTIVE ON THE LABEL






Als er één winkel is die bekend staat om zijn felle kleuren, gekke prints en sportieve hoodies met merknaam, is het Superdry wel. Maar wist je dat Superdry naast die opvallende stuks ook kledij verkoopt die iets minder all over the place is? Hippe shortjes, schattige strapless dresses en bohemian maxi dresses. Ik kreeg vorige week de kans om het merk ook eens van een andere kant te ontdekken and guess what? Ik ben fan. (Echt fan!)





Superdry nodigde mij vorige week uit voor hun Retail Day, een exclusieve rondleiding met hapjes en drankjes in hun winkel in de Avenue Louise that is. Ik kreeg de nieuwe collectie voorgeschoteld, kwam heel wat meer te weten over het merk én mocht me helemaal laten gaan in de paskamers. Mijn favoriete outfits kan je onderaan de post bekijken!

Mijn boyfriend nam een kijkje bij de nieuwe mannen collectie terwijl ik me volledig liet gaan op de vrouwenafdeling. Zijn favoriet? Deze jeans short uit de #shortstories lijn van Superdry. (En hoe hard past het pashokjesgordijn bij mijn army boy?)

Met de kleine selectie outfits hieronder wil ik jullie graag een andere kant van Superdry laten zien. Een kant waarvan sommige mensen het bestaan niet eens vanaf weten. Het hoeft dus niet altijd sportief en kleurrijk te zijn, ook ladies die het liever iets meer boho of urban hebben, vinden gegarandeerd hun gading bij Superdry.







De outfit die ik uiteindelijk meenam naar huis zie je snel hier op de blog. Tot snel guys!


IN SAMENWERKING MET SUPERDRY GLOBAL.