MY ALPRO

























Zoals jullie allemaal wel weten ben ik al een tijdje bezig met zoeken naar een evenwichtige levensstijl. Bewuster leven en eten, meer sporten, het is ondertussen een beetje een doel geworden. En mijn favoriete evenwichtige maaltijd van de dag? Zeker het ontbijt. Het liefst van al combineer ik 's ochtends fruit met yoghurt, en sinds kort ben ik helemaal verslingerd aan Alpro. De Mild and Creamy Blueberry is naast de gewone natuur yoghurt en die met vanillesmaak, echt mijn favoriet. Superlekker, superlicht én gezond want de yoghurt van Alpro wordt gemaakt op plantaardige basis. Sinds kort bracht Alpro ook een nieuwe melk op de markt, de Coconut Original, en ik mocht proeven!

Ik kreeg van alpro een leuk pakket opgestuurd met daarin de nieuwe Coconut Original drink én een DIY kit. Neen, geen DIY kit om gerechtjes te maken, maar een paar lapjes stof, naald en draad, en wol, de instrumenten om de enige echte Alpro mr. Coco, de Coconut Original promotor, te maken. Mijn zusje haar oogjes blonken toen ik haar het DIY pakketje gaf. We hebben er samen aan geknutseld en veel plezier mee beleefd, het resultaat kan je bovenaan en onderaan in deze post zien (woeps we zijn de ogen vergeten!) Over de kokos drank zelf kan ik kort zijn: lekker, licht en niet zoals gewone melk. Het is een echte aanrader als je graag eens iets anders wilt om 's ochtends bij je boterhammen te drinken én als je van de kokossmaak houdt. Je kan de drank ook toevoegen aan een smoothie én je kan er lekkere kokos koekjes mee bakken. Ik ben zelf nog vanalles aan het uitproberen, en die probeersels verschijnen vast en zeker op instagram. Hieronder nog enkele van mijn #alpro instagramfoto's, get inspired and try it yourself! 


links: Alpro Mild and Creamy Blueberry, witte druiven, appel en homemade granola
rechts: Alpro Soya Vanille, blauwe druiven, aardbeien en homemade granola

links: Alpro Soya Natuur, blauwe bessen en homemade granola
rechts: Alpro Soya Natuur, gemixte perzik en hazelnoot


links: Alpro Soya Natuur, banaan, chia zaad en homemade marble cake
rechts: homemade banana pancakes, Alpro Mild and Creamy Blueberry, banaan en blauwe bessen



Zoals je ziet: Elodie was superblij met mr. Coco, ik was blij met de kokos drank én er is zoveel variatie mogelijk met Alpro. Vergeet bij het experimenteren niet jouw #aplro foto's te posten op instagram! 

xo