CHANEL ROUGE ALLURE VELVET LA DIVA



Mijn nieuwste aanwinst en dan ook meteen mijn nieuwste verslaving: Rouge Allure Velvet La Diva uit de lentecollectie 2014 Notes de Printemps van Chanel. Ik mag wel zeggen dat ik de laatste maanden een serieuze lipstick collectie heb aangelegd, van lichtroze tot bloedrood en alle tinten ertussen, you name it, I own it. Al was er een kleurtje dat nog ontbrak in mijn stash: snoepjesroze of electric pink (ikzelf prefereer hot pink), dé it-kleur voor lente 2014. Ik experimenteer nauwelijks met makeup, en je zal mij dus niet zo vaak zien met gewaagde kleurtjes, maar voor deze Chanel maak ik graag een uitzondering - al moet ik toegeven dat ik heel even twijfelde of hij me wel zou staan. Maar nu ik hem eindelijk op mijn lippen heb is het pure perfectie, I was born a diva.

My newest catch and immediately my new addiction: Rouge Allure Velvet La Diva from Chanel's Spring collection 2014 Notes de Printemps. I definitely can say that I have installed a serious lipstick collection the last few months, from bright pink to bloody red and everything in between, you name it, I own it. But there was one colour missing at my stash: candy or electric pink (I prefer to call it hot pink), thé it-colour this Spring. I hardly ever experiment with makeup, that's the reason why you will probably never see me with risky colours, but for this Chanel I love to make an exception - even though I have to admit I wasn't really sure it would fit me. But since I have put it on my lips, it is pure perfection, I was born a diva.


Door de matte finish voelt het aan alsof je niets op je lippen hebt #pluspunt én La Diva blijft ont-zet-tend lang zitten. Een tip is wel: gebruik eerst een lipbalm als basis, anders durven de eventuele lijntjes
of oneffenheden in je lippen wel zichtbaar te worden en krijg je na een tijdje een droog gevoel. 

Due to the matte finish it feels like you have nothing on your lips #advantage ánd La Diva lasts an in-cre-dibly long time. One tip: first use a lipbalm as base, it will prevent you from visible lines and imperfections on the lips and a little dryness after some time. 
 
Available at your perfumery (limited) - €33

xo.