WHITE BLAZER



H&M blazer / Bershka peplum top / H&M pants / Sacha booties / Zara bag / Boutique Minimaliste initial bracelet and necklace

Solden oh solden, mijn favoriete tijd van het jaar! In tegenstelling tot veel andere vrouwen meisjes hou ik er wel van om te duiken in die bergen kleren aan -70%. Sinds een tweetal jaar neem ik me echter wel voor om enkel doelgericht te zoeken tussen alle koopjes en niet zomaar een hoop kleren mee te nemen naar het pashokje. Dit keer ging dat verbazend goed. Ik zocht een zwarte oversized wollen trui en vond er eentje, ook een grijze skinny was geen probleem en ik scoorde zelfs een YSL lipstick aan de helft van de prijs. Maar hét koopje van deze wintersolden? Zeer zeker mijn nieuwe crisp white blazer! Die stond al een hele tijd op mijn verlanglijstje maar ik vond geen model dat mij volledig aansprak, tot nu. Het was alsof het zo moést zijn, een stijlvol langer model zonder knopen, en dat voor maar 15 euro? Ik stond er versteld van dat hij nog niet door een andere fashion lover was weggekaapt. Sindsdien zijn deze cutie en ik dan ook onafscheidelijk. Hij past zowaar op elk item in mijn kleerkast en ook mijn vriend is er ook gek op, very happy panda over here! <3

Sales oh sales, my favourite time of the year! Unlike most other women girls, I do like me some plunging in a pile of clothes at -70%. Since a couple of years I intend to only shop goal-oriented between all those bargains and not to take a load of clothes with me to the fitting rooms. This time it went incredibly well. I was looking for a black oversized woolen jumper, found one, a gray skinny wasn't a problem either and I even scored an YSL lipstick at 50%. But thé bargain of these Winter sales? Definitely my new crisp white blazer! This one was on the list already for a very long time but I did not find one that fit me perfectly, till now. It was like it was meant to be, a stylish longer model without buttons, and that for only 15 euros? I was dumbfounded that it was not yet snatched by another fashion lover. Since then, this baby and I are best friends. He fits every single item in my closet and my boyfriend too is fond of it, very happy panda over here! <3

xo