EYES LIPS FACE GOLDEN BRONZER

Eyo liefste lezers, vandaag heb ik voor jullie een favoriet klaarstaan: de elf Golden Bronzer. Ik ben een enorme fan van een gezonde, glowing teint, vooral tijdens de koude wintermaanden dan, en daarom is een bronzer dan ook onontbeerlijk in mijn make up stash. Ik ging deze keer voor eentje van eyes lips face, een merk dat - hoe vaak heb ik dit eigenlijk al gezegd? - mij steeds opnieuw verbaasd met hun goedkope doch kwalitatieve make up.

Eyo sweet readers, today I have a favorite for you: the elf Golden Bronzer. I am a huge fan of a healthy, glowing teint, especially during these cold Winter months, that's why a bronzer is indispensable in my make up stash. This time I went for an eyes lips face one, a brand that - how many times did I say this before? - keeps surprising me with their cheap though qualitative make up.



De bronzer geeft een subtiele, natuurlijke glow die je instant in zomerse sferen brengt. Geen poederroze wangetjes dus maar eerder een sunkissed face om de laatste koude dagen door te komen. Dit én mijn nieuwe YSL Rouge Volupte lipstick = ware liefde <3

The bronzer give a subtle, natural glow which brings you immediately in higher spheres. No powder pink cheeckies this time but a sunkissed face to bear these last cold days. This ánd my new YSL Rouge Volupte lipstick = true love <3

eyes lips face Golden Bronzer - €4,00 (online here)

xo