LUCKY NUMBER 58






H&M cardigan, top, skirt and bag / New Look shirt / Sasha boots

Hi guys! Hoe was jullie week? De mijne druk druk duk. De laatste lessen volgen, nog snel wat samenvattingen en teksten afdrukken en boeken lezen. Gelukkig is er af en toe nog een beetje tijd voor een girls moment. Vandaag had ik een date met twee van mijn liefste vriendinnen in de chocoladebar (die ijscoupe Browneux moét je eens proberen!). Er is genoeg gekletst en chocolade gegeten voor de komende drie weken. Nu is het jammer genoeg tijd voor mijn cursussen. Maar er is goed nieuws: éen van de komende dagen zet ik speciaal voor mijn medestudenten een post met studytips online, gewoon omdat iedereen wel een beetje steun kan gebruiken! Until then: keep rockin' everyone!

Hi guys! How was your week? Mine was busy busy busy. Attending the last courses, quickly printing uit some summaries and texts and reading some books. Luckily for me there was still some time left for a girls moment. Today I had a date with two of my sweetest friends in the chocolate bar (you really have to try the Browneux icecream!). There was enough chitchat and chocolate for the coming three weeks. Unfortunately now it's time to study. But there is some good news: one of the coming days I will post a special study post for my collegue students, just because everyone needs some support! Until then: keep rockin' everyone!


xo