ESSENTIALS

Hi guys, ik hoop dat jullie allemaal een prettige Kerst achter de rug hebben en net zoals ik al uitkijken naar NYE! Als tussendoortje, omdat het weer en mijn strakke studieschema het me niet toelaten om outfitfoto's te nemen, presenteer ik jullie met trots vandaag mijn favorieten van dit moment.

Hi guys, hope you all had a wonderful Christmas time and are looking forward already to NYE, just like I do! As a nookie, because the weather and my strict study planning do not allow me to take outfitpictures, I proudly present you today to my current essentials. 

Steve Madden booties
Er zijn lovers en haters. Ik ben een grote fan. Niet alleen zijn deze ankle boots echte beauties, ze zitten ook nog eens geweldig en beschermen mijn voeten tegen de koude en regen.
There are lovers and haters. I am a big fan. These ankle boots are not only true beauties, they also fit perfectly and protect my feet against water and coldness. 

New Look shirt
Tshirts met print zijn zowiezo geweldig, maar als hetgeen erop staat dan ook nog eens volledig van toepassing is op mij, dan moet ik het zowiezo hebben. Kaarslicht, zachte muziek, hartjes ... Ah, ik ben echt een sucker for romance.
Tshirts with prints are always fantastic, but when the print fits my character perfectly, I have to have it. Candlelight, sweet music, hearts ... Ah, I'm such a sucker for romance. 

Hema diary and clips
Mijn agenda = heilig want ik ben een enorm warhoofd. Tijdens de blok- en feestperiode is hij nog eens zo belangrijk, familiebezoeken en feestjes moeten ingepland worden!
Diary = holy because I am a true messy head. During the exam and party period it is even more important, family visits and parties need to be planned!

Eyes Lips Face eye liner with brush
Niets is feestelijker dan een liquid eyeliner net boven je ogen tijdens de feestdagen, currently loving: elf. 
Nothing more festive than a liquid eyeliner right above the eye on holidays, currently loving: elf.

Nona necklace
Deze ketting kreeg ik 2 jaar geleden van mijn vriend voor mijn verjaardag en ik ben er nog altijd dol op. Op NYE hangt deze beauty zowiezo rond mijn hals. 
My boyfriend gifted me this necklace for my birthday 2 years ago and I still love it. This one will be aroung my neck at NYE.

Chanel mascara
Er gaat geen dag voorbij dat ik geen mascara draag (neen zelfs niet tijdens de examens). Deze van Chanel klontert niet en legt net genoeg nadruk op mijn ogen. 
There is not a single day I do not use mascara (even during the exams). This one from Chanel does not curdle and stresses my eyes just enough. 

Label.m hair dust
Zoals jullie hier al konden zien heb ik mijn haar opnieuw kort laten knippen. Er is echter 1 regel voor short haired people: volume = een must. En laat dat nu net het probleem zijn. Wanneer ik mijn haar stijl (en dat moet met deze korte coupe zowiezo, geloof me) is al het volume eruit. And that's where Label.m comes in! Een beetje ressurection dust en mijn haar ziet er weer heerlijk volumineus uit!
As you could already see here I got a haircut again. But, there is 1 rule for short haired people: volume = a must. And let that be the problem. When I straighten my hair (and I have to with this short coupe, believe me) all the volume is gone. And that's where Label.m comes in! A little bit ressurection dust and my hair looks again incredibly voluminous!

Lush perfume stick
Deze perfume stick zit standaard in mijn handtas. Door het feit dat het een vaste parfum is er dus geen kans op uitlopen. Snel even rollen en klaar. 
This perfume stick is a standard in my handbag. It's a fix perfume and so there is no chance that it expires. A quick roll, and I'm ready. 

Clinique make-up bag
Het tasje zat bij het anti blemish 3 stappenplan van Clinique dat ik van mijn zus kreeg voor Kerst. Net op tijd want mijn vorige make-up bag van Clinique was dringend aan vervanging toe.
The bag was in the anti blemish 3 steps program from Clinique box that I received from my sister this Christmas. Just in time because my previous make-up bag needed to be replaced. 

Marc by Marc Jacobs iphone cover
Hoewel ik ondertussen al een triljoentriljard iphone covers heb, stond op mijn Kerst wishlist toch nog deze cover van Marc by Marc Jacobs. Thank you Santa x
Although I already posess a triljonrtiljard iphone covers, this cover from Marc by Marc Jacobs was on the Christmas wishlist. Thank you Santa x


Have a lovely Saturday, y'all!
xo