A DASH OF PINK




Zara top, H&M skirt, Converse chucks, American Outfitters bag, Oakwood pompom, Firmoo glasses

Hi peeps! Snel even mijn outfit van vandaag op foto vastgelegd. Deze Zara top heb ik al sinds vorig jaar en ik vind het nog steeds moeilijk om te combineren. De uitsnijding vooraan is nogal diep, waardoor ik er altijd standaard iets moet onder dragen dat genoeg bedekt ;) Voor deze outfit koos ik voor een simpele zwarte strapless bh van Hunkemöller. Op warme dagen kan dat volgens mij wel gewoon :)

Volgende week wordt heel erg druk. Ik ben al sinds vorige week opnieuw aan het werk en heb het razend druk. Volgende week komt er dus nog een hele resem aan events bij. Gelukkig zijn dat telkens heel leuke en exciting bijeenkomsten! Op de planning? De pre-opening van Primark, een sollicitatiegesprek voor een verrrrrrry nice internship, de launchparty van Fabrikk (de fabulous webshop van bloggerbuddy Eline) en een beachparty van Flossy. Heel erg druk maar oh zo fijn.

Wat vinden jullie trouwens van mijn nieuwe bril? Een modelletje van Firmoo, een online opticien. De subtiele roze tinten in de bril waren de beslissende factor. Perfect om een look naar een hipper niveau te tillen. De glazen zijn trouwens opnieuw gewone fashion glazen, mijn ervaring leert mij steeds opnieuw dat de glazen van mijn sterkte mijn ogen echt lelijk verkleinen. Gewone glazen dan maar. Dragen jullie soms ook gewoon een bril als accessoire? Let me know!

Love, A.

P.S.: Stay tuned,  morgen vertel ik jullie alles over een giveaway die eraan komt. Fashion, food and beauty involved!