#ALPRONISTA DINNER



Verse groenten en fruit, heerlijke sojaproducten, een toffe setting en de magische kookkunsten van elisakookt, de ingrediënten voor een avondje puur - gezond - vertier te midden van de Meir!

Om hun very first pop-up bar in België te vieren, nodigde Alpro een bende vrolijke dames uit voor een heerlijk diner op basis van hun sojaproducten. Ik kwam, at en zag dat het goed was! Samen met Eva Daeleman en een aantal andere bloggers ontdekte ik nieuwe smaken, ingrediënten en recepten. Eva ontpopte zich tot een ware foodie en maakte voor ons een heerlijk frisse groene smoothie (ingrediënten in de video onderaan). Het was een toffe en vooral smakelijke ervaring en ik kan alweer zeggen dat ik trots ben een #alpronista te zijn! Inspirerende foto's en recepten vind je op alpro.com - ga en eet hiervan gij allen!


En omdat beelden vaak zoveel meer zeggen dan woorden: aanschouw de magnifieke foto's van de very talented en immer sympathieke Juan Weyns! 









En voor zij die helemaal mee zijn in de #alpronista vibe: mijn favo Alpro smoothie recept!

NODIG?
één bakje aardbeien
twee bananen
twee glazen Alpro Coconut
één vanillestokje
een schepje chiazaad

HOE?
Snijd de banaan en de aardbeien in stukjes en stop ze een uurtje in de diepvries (als dat om de één of andere reden niet kan, mix je gewoon een aantal ijsblokjes door de smoothie).
Mix het fruit samen met de Alpro Coconut, de zaadjes van het vanillestokje en de chiazaadjes in een blender. Klaar!

Love, A.