SUNDAYS ARE FOR SHIRTS





Bershka shirt, Forever 21 skirt, Zara slip-ons and Pimkie sunnies.

Ik heb op dit moment een soort haat-liefde verhouding met de weergoden. De eerste echte zonnestralen doen hun intrede en dus wil ik niets liever dan kortgerokt en met blote schouders de straat op, maar dat is mij klaarblijkelijk nog niet gegund. Het mooie weer van de voorbije dagen ging jammer genoeg steeds gepaard met een felle wind en koukleum als ik ben betekent dat: nog geen blote schouders (en dus ook geen gebruinde schouders). Gelukkig heb ik wel een combinatie gevonden die het me wel mogelijk maakt om van de lentezon te genieten. Mijn (semi) scuba skirt die ik een tijdje geleden in Amsterdam kocht blijkt perfect combineerbaar met een van de stuks waarnaar ik op iets frissere zomerdagen vaak zal teruggrijpen: mijn oversized shirt. Ik moet toegeven dat ik oorspronkelijk niet volledig zeker was dat deze combo zou werken, maar nu ik het op foto zie, ziet het er best wel oké uit. De schoenen maken het geheel nog nét iets meer slouchy en comfy - nog steeds de woorden waarmee ik mijn kledingstijl op dit moment (bedankt bachelorproef) het best kan omschrijven. Als ik het zo bekijk denk ik wel dat ik het met een paar enkelbotjes en blazer perfect kan upgraden naar outfit met iets meer klasse. Ah, we'll see. 

Geniet nog van jullie zondagnamiddag (en de zon!)