MRS. GREY







H&M bag and tshirt, Pieces faux leather skirt and Converse kicks.

JOEPIE ZON! Dat was het enige waar ik gisteren aan kon denken. Gewapend met zonnecrème, mijn boeken en mini laptop (want een bachelor paper schrijft zichzelf helaas niet) en 2 liter water genoot ik gisteren voor het eerst sinds vorige zomer in bikini van de eerste echte "zomerige" zonnestralen. Een klein beetje verbrand en met lichte hoofdpijn (te veel gelezen of teveel zon?) besloot ik een uur of 4 later om mij terug binnen te settelen om nog een beetje opzoekingswerk te verrichten (tot op de dag van vandaag reikt ons wifinetwerk niet verder dan de eerste twee tegels van het terras). Ik blijf ervan versteld staan hoeveel werk een student kan hebben. Op dit moment moet ik nog 6500 woorden schrijven aan mijn bachelor paper, nog drie wetenschappelijke artikels schrijven en een presentatie voorbereiden. Waar is de tijd dat de paasvakantie nog een gewone vakantie was?
Naast als dat schoolwerk ben ik ook bezig met de workouts van Kayla Itsines, fitnessgoeroe uit Australië die wereldwijd al duizenden meisjes aan een gespierder lichaam heeft geholpen. Hoewel ik nog maar 1 week ver zit (de week hiervoor is radicaal mislukt omdat ik mijn spieren had overbelast en onmogelijk de zware oefeningen kon doen - train geen 3 dagen na elkaar je armen) voel ik wel echt al dat deze workout reeks voor mij gaat werken. Het is lastig, echt lastig maar eens je de oefeningen van de resistance training onder de knie hebt en 'in the flow' bent gaat het echt vlot. Ik heb mijn zus ook kunnen aanzetten om de BBG mee te doen en het is echt veel leuker met 2!
Zoals je kan zien heb ik het op dit moment dus immens druk met school, sport en nog duizend en 1 andere dingen, maar ik probeer jullie zo vaak als mogelijk is up to date te houden via instagram én ik doe mijn best om posts te schrijven (er is nog zoveel dat ik jullie moet tonen!) Ik vraag mij soms echt af hoe andere bloggende studentes het voor mekaar krijgen om 3 keer per week te schrijven... 
Liefs en tot snel,
A.