SUIT PANTS ARE MADE FOR ME




H&M flats and bag, &Other Stories costume pants, Zara shirt and leather jacket. 

Het lijkt wel een eeuwigheid geleden dat de &Other Stories winkel zijn deuren in Gent opende. Ik heb de winkel ondertussen al zo'n 149673023 keer opnieuw bezocht en blijf giga fan (heb je die nieuwe collectie in samenwerking met Vans al gezien?!) Vandaag stel ik dan ook met trots mijn beste &Other Stories aankoop ooit voor: de kostuumbroek. Toen ik door de rekken ging tijdens de openingsavond botste ik op deze broek. Perfecte stof, perfecte snit, en met Pinterest in het achterhoofd besloot ik mijn kans te wagen. Een broek die niet spant om mijn benen, kan ik dat wel? - dat was het enige dat door mijn hoofd spookte terwijl ik aanschoof aan de paskamers. En ja. Een tiental minuten later was daar Amélie 2.0, self-confident en happy in een broek die ik zo'n half jaar geleden nooit (maar echt nooit) zou durven dragen hebben. Persoonlijk zie ik de broek liefst met een stevige hak - want optisch benen-verlengen-effect - maar op zich is een gewone loafer (of zelfs sneaker) ook niet mis. What do you think?
Liefs en tot snel,
A.