GARCIA JEANS I/III












 B&C NNFF!


 Yummy desserts!


One happy bunch!





Ik ben helemaal geen jeansdrager. Sterker nog, als het niet af en toe eens moest om mijn kledingstijl gevarieerd te houden, ging ik zelfs nooit in jeans de straat op. In mijn kast ligt nog exact 1 donkerblauw paar dat enkel het zonlicht ziet op werkdagen. Toen ik vorige maand werd uitgenodigd door het jeansmerk Garcia Jeans om hun nieuwste collectie te komen bekijken was het dan voor mij ook duidelijk dat aan dat mijn 'jeansvrees' iets moest gedaan worden.

Uitgerekend op de dag dat de Belgen het opnamen tegen Wales en Brussel in een grote rode zee veranderde, trok ik (tussen de duivelfans door) met Gilles naar de Heysel voor een Italian night bij Garcia Jeans. Simone, de toffe Hollandse designer achter GJ, maakte ons wegwijs in de nieuwe herfst- en wintercollectie en gaf ons haar persoonlijke visie op kleding mee. Garcia Jeans staat vooral bekend om haar grote aanbod aan denim (jawel, voor ieder wat wils!) maar ook om haar stoere doch vrouwelijke kleding. Van blingbling details tot een mix van stoffen, bij GJ krijgt elk kledingstuk een glamoureuze twist. 

Op het einde van de avond kreeg iedereen nog wat persoonlijke tips én een outfit mee naar huis. Benieuwd naar wat er in de zak zat? Nog even geduld ;)


I'm not really a jeans person at all. In fact, if I didn't have to wear jeans to keep my style variated, I would never wear it. I only have one dark blue pair left in my closet for workdays. When I was invited to the Garcia Jeans blogger night last month to check out their latest collection, it was totally clear for me I had to put an end to my 'fright for jeans'.

Precisely at the day the Belgians contended with the Wales and turned Brussels into one big red sea, I went (through the Belgian Red Devil fans) with Gilles to the Heysel for an Italian night at Garcia Jeans. Simone, the nice Dutch designer after GJ familiarized us with the new Autmn- and Winter collection and endowed us her very own vision on clothing. Garcia Jeans is above all very popular for its abundance in denim (there really is a jeans for éveryone!) but also for its tough, still feminine clothing. From blingbling details to a mixture of materials, at GJ every piece of clothing gets a glamourous twist. 

At the end of the lovely night, everyone took some more personal tips ànd an outfit back home. Curious for what's in the bag? Still some more patience ;)

xo