TRANSLUCENT AND BLACK











Ik had mijn eerste examen vandaag. Het was echt niet gemakkelijk, maar ik ben ervan af (tot augustus?) en ik kan nu dus die 600 kunstwerken weer mooi vergeten. Na het examen ben ik nog eens Ghent City ingetrokken; even het ST Magazine gaan halen bij SuperTrash (kwestie van ook tijdens de examens op de hoogte te blijven), een huidanalyse laten doen bij Kiehls (mijn wangen zijn veel te droog!) en 2 samples mee gekregen en bij H&M het perfecte zomerbloesje gevonden! Zwart doorschijnend met cijferprint. Ideaal voor een zwoele zomerdag, op een rokje, short of gewoon boven een bikini, helemaal perfect. En oh ja, het gsmhoesje... Wel, zondag is het mijn birthday en ik heb heel misschien een heel klein beetje horen waaien dat ik een IPhone krijg, dus ik kon het niet laten om al een zakje mee te nemen!

Got my first exam today. It wasn't easy, but it's done now (see you back in august?) and I can forget those 600 pieces of art again! After the exams, I went into the city; getting my copy of the ST Magazine at SuperTrash, got a skin analysis at Kiehls (my cheeks are way too dry!) and got two samples from them ànd found the perfect blouse at H&M! A black translucent one with figure print. Ideal for a hot Summer day with a skirt, shorts or just above a bikini, just perfect. Oh and about the phone sleeve, it's my birthday on Sunday and maybe maybe I have heard that I'm going to get an IPhone, so I couldn't resist buying this sleeve already!

xoxo