MES FAVORITES























Drie kadootjes, drie fantastische producten. Met trots stel ik jullie mijn drie favoriete verzorgings producten van dit moment voor waaraan ik stiekem een beetje verslaafd ben!

Three gifts, three fantastic products. Proudly I present you my three favorite beauty products from this moment to which I'm a little addicted lately. 


EUCERIN DermatoCLEAN
Mijn all-time favorite verzorgingsproduct! Sinds ik hem heb, kan ik niet meer zonder! Het micellaire verzorgingswater verwijdert de laatste restjes makeup en reinigt de huid grondig. Het is én een cleanser én een toner én een makeup remover, perfect toch? Mijn huid voelt duidelijk zachter aan en ik heb minder onzuiverheden (puistjes en verstopte poriën). Ik vind het een super prettig gevoel het product te voelen intrekken in mijn huid. Voor sommigen een afknapper, voor mij een echte teaser

My all-time favorite beauty product! Since I got this cleanser, I cannot do without it! The micellair water removes the makup leftovers and cleans the skin thoroughly. It's a cleanser ánd a toner ánd a makeup remover all in one, perfect no? My skin feels clearly softer and I have less impurities (spots and clogged pores). I really like the feeling of the product soaking in my skin. For some a dissapointment, for me a real teaser!


RITUALS Dragon Mud
Eigenlijk is deze scrub van Rituals bedoeld voor het lichaam, maar ik vind hem ook perfect als gezichtsscrubDe lichte korrels verwijderen oneffenheden en maken de poriën vrij. Zoals hierboven vermeld ben ik gek van producten die mij duidelijk maken dat ze mijn huid reinigen, en dat is precies wat deze scrub doet! Hij geeft een lichte prikkeling en laat je huid fris achter, zalig! 

Actually this scrub from Rituals is meant for the body, but I think he's perfect for a facial scrub too! The soft grains remove irregularities and clear the pores. As I mentioned above, I love products that make me clear that they are purifying my skin, and that's exactly what this scrub does! He gives a little sensory perception and gives the skin a fresh feeling, fantastic!


THE BODY SHOP Cranberry Lipbalm
Als ik stress heb, bijt ik op mijn lippen. Een slechte gewoonte, I know, maar ik kan het niet laten. Daarom is het perfect om altijd een mini lipbalm bij te hebben. Ze beschermd mijn lippen eerst en vooral tegen mezelf, maar ook tegen droogte en laat een lichte shine achter op mijn lippen. En plus, heeft deze BS lipbalm een geweldig lekkere geur. I like!

When I'm totally stressed, I bite my lips. Bad habit of mine, I know, but I can't help it. That's why it  comes in handy to have a mini lipbalm with me. She protects my lips first of all against myself, but also against drought and leaves a little shine on my lips. En plus, this BS lipbalm has a delicious scent. I like!



xoxo