WHAT I WORE IN KOS



Vero Moda dress via DefShop en Bershka heels

Ik neem jullie graag even mee op een trip down memory lane vandaag. Zo'n kleine twee maand geleden lag ik nog heerlijk te zonnen in de Griekse zon én droeg ik één van mij favoriete outfits deze zomer. Deze maxi skirt van Vero Moda was mijn ultieme go to outfit tijdens onze vakantie op Kos. In combinatie met slippers voor een stroll door Kos stad of met een paar hoge hakken voor een gezellig diner bij kaarslicht. Over (all-in) diners - en lunches en ontbijten - gesproken, hoe heerlijk waren die? Elke morgen wafels, pannenkoeken en muffins bij 't ontbijt en standaard een stukje pizza bij 't avondeten - fantastisch. Gelukkig ben ik er intussen wel in geslaagd om terug een gezond ritme te vinden. En om mij hierin een beetje te steunen krijg ik gedurende de hele maand november trouwens de hulp van Danone en hun #myvitabreak uitdagingen. Binnenkort meer hierover!