THE JOB










Superdry dress, Sacha shoes, Mango wishbone necklace and French name necklace. 

Workin' nine to five, what a way to make a livin'! Ik ben net begonnen aan de tweede week van mijn eerste kantoorjob ooit. Superlieve bazen, een fantastische omgeving en doen wat ik het liefste doe: schrijven. Beste vakantiejob die ik tot hiertoe heb gehad. Aangezien ik nu dus van negen tot vijf op kantoor zit, en 's avonds graag nog eens ga lopen of in de zetel hang om mijn netflix series te bekijken is het moeilijk om outfitposts in te plannen. Daar komt nog eens bij dat ik vrijdag op reis vertrek, en dus nog heel veel dingen moet voorbereiden. Ik heb het de komende dagen dus heel druk... 

Wat vinden jullie van mijn strapless dress? Ik ben er nog altijd even verliefd op als toen ik het in de winkel voor de eerste keer zag. Verrassend trouwens hoe goed mijn zilveren brogues me staan! Zoals ik hier al zei was ik niet helemaal zeker dat ik dit type schoenen zou aankunnen. Gelukkig blijkt dat wel zo te zijn!

Happy Wednesday! Love, A.