GREAT THINGS






Zara top, Pieces skirt, Converse kicks, Sacha bag, Polette sunnies.

Vandaag ging ik shoppen en brunchen met bestie Charlotte. Gewoon, omdat het kan. En in feite ook wel een beetje omdat ik eindelijk met een gegronde reden mijn boeken even kon achterlaten tom mijn paper Franse Letterkunde in te dienen (kijk, het was dus wel degelijk studie-gerelateerd). Aangezien yours sincerely tijdens de blok praktisch altijd in een slouchy sweater en short vertoeft, was deze kanten top van Zara een ware verademing. Zo af en toe durf ik zelfs tot 3 uur in badjas met bril en ongekamd haar te studeren (dit blijft tussen ons uiteraard); u wilt niet weten wat voor gênante momenten mij dat al heeft opgeleverd - de deur openen in knalroze peignoir is niet bepaald flatterend. Het mag dus geen verrassing wezen dat ik vandaag met volle teugen heb genoten van mijn herwonnen vrouwelijkheid. 

Verder ben ik trouwens serieus aan het overwegen om een filmpje (ja een filmpje!) te maken over mijn meest recente aankopen, een shoplog zoals dat dan heet. De voorbije dagen heb ik alle filmpjes van Pauline bekeken en heb ik zelf de smaak te pakken gekregen. Don't kill me als ik het uiteindelijk toch niet durf te posten, maar ik zal mijn uiterste best doen. Voor u. Sleep tight everyone!


 

@ameliederycke, laatste foto via @clotleroy