THE CINDERELLA DIARIES


Een tijdje geleden stond alles ten huize Bags & Choclate in teken van Cinderella, de nieuwe live action verfilming van de gelijknamige Disney animatiefilm! Je kon mij toen de hele dag volgen op instagram en twitter met de hashtag #cinderellamélie. Mijn ongezouten mening over de film (en de goodies), foto's van die dag én uiteraard een beetje uitleg bij die foto's kan je hieronder lezen!

"I'm not saying I'm Cinderella, I'm just saying no one has ever seen Cinderella and me in the same room."



09:36
: Ontbijten als een prinses? Kan ik. Een kom Alpro blauwe bessen, havermout en chia zaad - healthyshmelty en superlekker. En dat Cinderella dagboek is zo schattig, ik durf er bijna niet in te schrijven! 14:28: Na een zalige douche en de daarop volgende pampering session (hands up voor rituals en hun scrubs en body butters) ben ik helemaal ready to go. Baby blauw hemdje van H&M plus zilveren name necklace, modern Cinderella is opgestaan. En KAWAII Lucifer, die ook. 16:47: Nog een doos popcorn en we zijn helemaal klaar voor de film. Die tickets zijn ook zo fancy. Echt op uitnodiging van Disney, ik voel mij zo vereerd. Hartjes!


Over de film.
Van een echte feel good movie gesproken. Cinderella toverde aan het eind van de film een smile op ieders gezicht. Prachtige kostuums, mooie setting en goede special effects. De live action verfilming was voor mij nog meer glitter en glamour dan de animatiefilm - and you know how I love my glitter. En waar ik nog het meest blij om was: mijn favo actrice Helena Bonham Carter speelde de Fairy Godmother, fan.tas.tisch. Enige minpuntje: de prins is naar mijn mening nét niet knap genoeg om een echte Prince Charming te zijn en mijn fantasie op hol te doen slaan. 


20:13: Prepping voor mijn eigen galabal. Mijn baby blauwe Zara kleed is gewoon te perfect. Qua makeup hou ik het lieve rnaturel, een subtiele YSL lipstick en een likje mascara van de - hoe kan het  ook anders - Cinderella collectie van MAC en done. Niets dan goeds over de mascara trouwens, echt een favoriet. 01:35: Ons galabal was een succes. Prachtige locatie, goede muziek en de beste vriendinnen van de wereld. #ikwilterug