8 RANDOM THINGS I'M CURRENTLY LOVING


Onder de noemer 'favorieten van de maand april' stel ik graag aan u voor: een geheel willekeurig samenraapsel van alles wat mij deze maand blij heeft maakt. Enjoy!

KAWAII of te: Disney cuteness overload. Heel eerlijk, een echte functie hebben ze niet maar deze mini knuffels van Disney zijn gewoon zó schattig dat ik ze wel allemaal moet hebben. Het idee achter deze koddige kleine tsum tsum's is ontstaan in Japan en komt van het gelijknamige spelletje dat je kan downloaden op je smartphone. Het is de bedoeling dat je de knuffeltjes zo hoog mogelijk op elkaar probeert te stapelen (want tsum tsum betekent stapel stapel). De knuffels bestaan in 3 formaten en zijn verkrijgbaar in zo goed als elk Disney personage ooit gemaakt. Nog op de wishlist? Grote versie Mickey om ze op te stapelen, mini Elsa, Minnie, Stoetel en Bambi <3 - verkrijgbaar in Dreamland, Bart Smit en online voor 5 euro (de mini's).

Thanks a mil to The Body Shop. Groene thee is niet langer enkel mijn all-time favourite thee-smaak maar sinds kort ook mijn favoriete body butter geur want #JA The Body Shop bracht de Fuji Green Tea lijn uit! Net zoals alle body creams van The Body Shop is deze ook dik en romig en trekt hij snel in. Reken daarbij nog eens de heerlijke geur en alle goede dingen die het met je huid doet (antioxidanten die de huid verzorgen en vochtregulerend werken) et voilà, mijn favo crèmeke est arrivé! - verkrijgbaar bij The Body Shop voor 16 euro.

Schrijver-in-wording-zijnde (ahum) heb ik een overvloed aan stilo's, pennen en potloden op mijn bureau liggen, met deze twee als ultieme favorieten. Misschien weten jullie het, misschien niet, maar ik ben een die hard fan van The Big Bang Theory. Sheldon (<3) is mijn meest geliefde personage ooit (oké samen met Harry Potter) en het feit dat ik dagelijks aan zijn fantastische quotes wordt herinnerd door deze potloden maakt mij instant happy. Ik ben niet geheel zeker of het goed leesbaar is dus er staat: 'Bazinga' en 'Rock, paper, scissors, lizzard, spock' (als je niet weet what the hell dit betekent klik hier of hier). Oorspronkelijk was er ook nog een derde waarop 'You're in my spot' stond, maar die is volgens mijn verdwenen in een van mijn vele handtassen, oeps. - verkrijgbaar bij Wander & Co voor 5 euro (set van 3).

Nieuw is'ie niet maar geliefd alleszins wel. En verkrijgbaar bij Hema, dusss geen excuses meer om er geen in huis te halen: de Instax camera. Ikzelf kan ondertussen mijn kamer behangen met al mijn minifoto's en ik heb er nog steeds niet genoeg van. Bij Hema kan je trouwens ook allerlei accessoires (stickers, boekjes etc.) kopen voor je instax plaatjes! Oh en by the way de instaxfoto die je op deze foto ziet is genomen op onze 5th anniversary <3 - verkrijgbaar bij Hema voor 79 euro.

Confession: ik heb deze body spray van Victoria's Secret echt al een hele hele tijd (hands up voor taxfree products) en was hem stiekem gewoon uit het oog verloren, maaaar gelukkig heb ik hem herontdekt en kan ik er nu ten volle van genieten. Als body spray zelf vind ik hem iets te zwak, de geur gaat snel weg, maar ik gebruik hem wel elke avond op mijn hoofdkussen om goed te kunnen slapen. Heerlijk. - verkrijgbaar online voor ongeveer 11 euro (dacht ik).


Aangezien ik een lenzendrager ben zijn mijn ogen extreem gevoelig aan poeder oogschaduw, waardoor ik die zelden tot nooit draag. De oplossing? Een cream oogschaduw, en die van Hema doen de trick. Addiction du jour? Nummertje vijf. Subtiel en toch classy, my kind of MU - verkrijgbaar bij Hema voor 2 euro 75.

Last but not least: thee. Zoals hierboven vermeld is groene thee mijn favoriet, en zo nu en dan mag het wel eens iets extra zijn. Deze keer koos ik voor een citrusvariant. Super om de spijsvertering 's ochtends op te starten, heel erg lekker en ook nog eens helemaal biologisch. Yes, deze Lemon Organic Green Tea uit Albert Heijn is een winner. Verder ook nog mijn gloednieuwe aanwinst uit Flying Tiger, die net een flagshipstore hebben geopend in Antwerpen (klik). Zoveel leuke dingen en helemaal niet duur = hebben. - Clipper Green Tea verkrijgbaar bij Albert Heijn voor 2 euro 39 en Flying Tiger thee beker jar voor 3 euro. 

En nu heb ik al een veel te lange tijd niets voor mijn paper gedaan. See you soon, ciaowkes buyekes! <3