LONG BABY BLUE




Hola iedereen, ik ben terug! Ik heb een paar prachtige dagen in Frankrijk achter terug. Jammer genoeg - of net niet? #fomo - was de internetverbinding er heel erg slecht waardoor ik geen posts online kon plaatsen. But I'm back now! Mijn mama nam deze foto's een van de laatste dagen van de reis toen we terugkwamen van een klassiek open lucht concert. Ik ben helemaal weg van het kleedje, een zacht pastel kleurtje, luchtig chiffon en een mooi detail op de rug, meer moet dat op sommige momenten niet zijn. Stay classy, peeps! xo

Hola everyone, I'm back! I spent some very beautiful days in France. Unfortunately - or not? #fomo - the internet connection wasn't that good so I wasn't able to put posts online. But I am back now! My mom took these pics one of the last days of our holiday when we came back from a classic open air concert. I am completely crazy about the dress, soft pastel, light chiffon and a pretty detail on the back, sometimes more is less. Stay classy, peeps! xo

I am wearing: Zara dress, Pull&Bear sandals. Pics by my mom.