VERMIST OPVIER


Zij die mijn volgen op facebook/twitter/instagram weten natuurlijk dat ik een ongelooflijk grote fan ben van de serie Vermist op VIER. Drie weken geleden lieten de makers van Vermist eindelijk seizoen vijf op ons los, een seizoen boordevol spanning, gastacteurs én een switch in het team van de Cel Vermiste personen. Zo verdwijnt Nick Buelens uit de Cel en vervolledigt Walter Sibelius het team opnieuw. De eerste drie afleveringen werden intussen al uitgezonden en vanavond kunnen we kijken naar deel 1 van de spannende dubbelaflevering 'Liesbeth', de laatste aflevering waar Nick Buelens (Kevin Janssens) deel vanuit maakt. Naar aanleiding van het verdwijnen van Kevin uit de serie organiseerde VIER een screening van deze dubbelaflevering in Utopolis Mechelen . Het was een spannende maar vooral leuke avond en ik kan jullie verzekeren, de dubbelaflevering is het kijken zeker waard! Ik zal Nick missen, ik zal hem echt missen, maar gelukkig is er nog steeds cutie Steve (Stan Van Samang) die ons na het verdwijnen van Nick met open armen opvangt (en het knappe mannen-gehalte van Vermist hoog houdt)!

Vermist, elke woensdagavond om 21u05 opVIER.
Dubbelaflevering 'Liesbeth' (vanavond 19/02 en volgende week 26/02) met oa. gastacteurs Lien Van De Kelder, Charlotte Vandermeersch en Peter Thyssen (trailer)

xo