CAMEL COAT


Thrifted camel coat / Bershka top / H&M ripped jeans (ripped it myself) / Zara bag / Converse jacks

HOERA de examens zitten erop! Ik heb de voorbije dagen geleefd als God in Frankrijk en genoten van alle kleine dingen die ik als een vrij mens terug kan doen. Een van de dingen waar ik het meest naar uitkeek was een bezoekje aan de rommelmarkt aan Sint Jacobs in Gent op vrijdagochtend. Ik kocht er vroeger armbandjes en oud roze kaarten met koppeltjes op, maar genoot er de laatste jaren enkel en alleen nog van de sfeer en iets minder van de oude objecten zelf, tot vorige week vrijdag. Toen ik om 9 uur 's morgens tussen de oude vazen en nep Gucci handtassen wandelde viel mijn oog op deze geweldige camel coat. Met de wijze woorden van de geweldige, inspirerende Absolutely Mrs K in het achterhoofd gooide ik mijn charme in de strijd en versierde ik deze camel coat voor 15 euro. Ik ben er echt dolgelukkig mee, camel combineert met alles en hey, mijn bankrekening is niet geruïneerd - win win. 

HOORAY finals are over! The past days I lived my life again to the fullest, enjoying all the little things I can do again now I don't have to study anymore. One of those things I looked forward to the most was a visit to the local flea market at Sint Jacobs in Ghent at Friday morning. I used to buy there bracelets and old pink cards with pictures of couples , but the last years I enjoyed more the general sphere of the market instead of the old objects, until last Friday. When I was strolling through the old vases and fake Gucci bags, my eye fell on this amazing camel coat. With the wise words of Absolutely Mrs K in my head, I gave it a shot and scored this camel coat for only 15 euros. I'm really over the moon with it, camel combines with everything and hey, I did not ruin my bank account - win win.

xo