TATYANA BELOY FOR ONLY















this post is only relevant in Dutch

Na twee maand geen voet buitenshuis gezet te hebben en te studeren alsof mijn leven ervan afhing - hm, mijn leven hangt inderdaad voor een groot deel af van mijn studieprestaties-, kon ik de laatste dag van mijn examenperiode gisteren in schoonheid afsluiten. Op een gezellige locatie met lekker eten (en nog lekkerdere cocktails!), fijne mensen en goeie muziek stelde Tatyana Beloy haar eigen collectie bij Only aan ons voor. Elegant, Bold, Playful, Romantic, dat zijn de vier kernwoorden die Tatyana's karakter én de collectie weerspiegelen. Elk silhouet (het zijn er vier in totaal) is gebaseerd op een van deze eigenschappen. Zo is er een speelse jumpsuit, een stoere boyfriend jeans en een romantische kimono, maar ook een basis tanktop en jeans. En het allerbeste is: alle stukken kunnen met elkaar gecombineerd worden! De collectie is in mijn ogen een kleurrijke mix van goede basisstukken en statement items zoals de sequin bomber, die dan ook mijn favoriet is (o: Het was een heel fijne en inspirerende avond, éen ding is zeker: België is alweer een fashionista rijker! 



Tatyana Beloy for Only, verkrijgbaar vanaf 5 februari in alle Only verkooppunten.

xo