ELF EYESHADOW PALETTE MULTICOLOR





Zoals ik jullie al eerder heb verteld, ben ik eigenlijk helemaal niet zo goed in mezelf opmaken. Een klein beetje foundation, een beetje blush en wat mascara, dat is wat het voor mij moet zijn. Maar af en toe mag het ook wel iets specialer. Sommige feestjes schreeuwen gewoon om fancy make-up. Daarom probeer ik af en toe iets meer tijd in mijn oogmake-up te steken en er iets leuks  van te maken. (sorry aan alle beautybloggers out there die het eindresultaat helemaal niet geslaagd vinden!)
En àls ik dan al eens de moeite doe om mijn ogen iets meer te benadrukken grijp ik steevast naar mijn eyeshadow palette van ELF. Dit palette bevat 150 kleurtjes, gaande van pikzwart tot poederroze. De kleurtjes die ik het meest gebruik zijn zwart (en zijn varianten) en aardetinten. Maar vandaag ging ik voor een paars-roze combinatie.

HOW TO?
1. Breng witte oogschaduw aan op het volledige ooglid, tot aan de wenkbrauw.
2. Breng roze oogschaduw aan op het gehele bewegende ooglid en blend met een blending brush.
3. Breng de paarse oogschaduw aan de buitenkant van het bewegend ooglid aan en blend tot de twee kleurtjes mooi in mekaar overgaan.
4. Werk af met mascara op de wimpers bovenaan en onderaan.
Voilà, it's as simple as this!

De oogschaduw in het ELF palette is handig voor dagelijks, licht gebruik. Aangezien de kleurtjes niet heel erg gepigmenteerd zijn (in vergelijking met MAC en Chanel bijvoorbeeld) is het soms nodig om een paar laagjes oogschaduw extra aan te brengen. Persoonlijk stoort mij dat helemaal niet, aangezien ik toch eerder voor lichte en zachte oogmake-up ga, maar mensen die echt een extravagant kleurrijk spektakel op de oogleden willen gaan beter voor een iets duurder merk. Maar zoals ik al zei, voor dagelijks en zacht gebruik is dit palette met zijn gigantisch aanbod aan kleurtjes een echte aanrader!

xo