THROWBACK THURSDAYS AND CHANEL




H&M blouse and skirt / vintage Chanel via Labellov

Throwback Thursday vandaag. En met heel erg veel plezier keer ik nog eens terug naar de dag dat ik een echte fashionista werd. Zo eentje met hoge hakken én Chanel. Een aantal maand geleden won ik dankzij Labellov en Belmodo deze crèmekleurige vintage Chanel bag. En sindsdien hebben we al veel mooie momenten samen beleefd.

Maar toch, ik weet wat jullie nu denken, waarom zie ik dit prachtstuk dan zo weinig verschijnen op de blog? En hoewel mijn allerliefste vintage Chanel bovenaan mijn lijstje van lievelingshandtassen staat, slaag ik er inderdaad bijzonder weinig in om deze pretty in een van mijn outfitposts te krijgen. De reden daarvoor is dat ik haar eigenlijk nooit echt draag tijdens dagdagelijkse activiteiten. Ze vergezelt mij bijna enkel op speciale gelegenheden en feestjes. En héel uitzonderlijk eens wanneer ik ga winkelen. Maar dat doe ik enkel omdat ze nu net zo heel bijzonder voor mij is. En ik absoluut niet wil dat ik ze ergens vergeet (warhoofd tot de duizendste!) of beschadig. Daarvoor heeft ze me nét iets te veel bloed, zweet en tranen opgeleverd. Maar ik ga mijn best doen om deze beauty iets meer te laten verschijnen op de blog, pinky promise!

Throwback Thursday today. And today I will return to the day I became a real fashionista. The kind of fashionista with high heels ànd Chanel. A few months ago I won thanks to Labellov  and Belmodo this pretty creamy Chanel. And ever since we have had some precious moments together.

But yes, I know what you guys are thinking now, then why is it that I don't see this bag that often on the blog? And although my sweet vintage Chanel is the number one in my favorite bags ranking, she indeed does not feature a lot on the blog. The reason for that is that I do not wear this baby during everyday activities. She only accompanies me on special occasions and parties. And sometimes (but that doesn't happen a lot) when I go shopping. But that's just because I care so much about her. She's so special. And I really don't want to forget her (muddlehead over here!) or damage her. I have put too much effort in getting her, to loose her. But I'll try my best to feature this beauty a bit more on the blog, pinky promise!

xo