CROPPED BLACK AND A HEELS STORY




sandals New Look / skirt H&M / top H&M / bag New Look / jacket Zara / nail polish OPI

Het zal jullie niet verbazen als ik zeg dat ik de laatste tijd een kleine obsessie voor schoenen heb? Vandaag was het weer zover: deze rode beauties made my day. Én er zit een verhaal achter! Ik spotte ongeveer 2 weken geleden prachtige rode sandalen in Steve Madden. Ik was op slag verkocht, maar kon de schoenen nog niet direct mee nemen dus liet ik ze staan om ze later die dag op te halen. Maar toen ik ze 's avonds wilde gaan halen waren ze verdwenen! Iemand anders was me voor geweest. Ik was er helemaal niet goed van, want ze waren in mijn ogen perfect. Ik kon mijn geluk dan ook niet op toen ik dit paar vandaag in New Look zag staan. Ze lijken als 2 druppels water op die van Steve Madden en zitten even goed, thank God! Jammer genoeg komt er aan elk mooi verhaal een einde, en dat gebeurde toen ik vandaag mijn rekening bekeek... De komende maanden wordt er niet meer geshopt. That's a pinky promise!

It will not suprise you if I say that I've been having a little shoe obsession lately? Here we are again: these red beauties made my day. Ánd there is a story! 2 weeks ago I spotted gorgeous red sandals in Steve Madden. I was immediately hooked on these pretties, but I could not take them home immediately so decided to pick them up later that day. But when I entered the store in the evening I found out my sandals were gone! Somebody else had bought them. I was really sad, they were perfect in my eyes. You can believe that I was incredibly happy when I saw this pair today at New Look. They are as alike as two peas in a pod and they fit me perfectly, thank God! Unfortunately every pretty story has an end, and that happened when I looked at my bank account earlier today... I will not shop the coming months. That's a pinky promise!

xo